بهترین پرینترهای خانگی و اداری برند hp

بازدید: 159 بازدید

بهترین پرینترهای خانگی و اداری برند hp

اگر در خانه، محل کار یا مدرسه کار می کنید، ارزش داشتن چاپگر خود را درک می کنید.

HP برخی از پرینترهای برتر بازار را تولید می کند.با این حال، آنها گزینه های زیادی برای انتخاب دارند و محدود کردن آنها ممکن است یک چالش باشد.چاپگرهای لیزری، پرینترهای جوهرافشان، چاپگرهای همه کاره و بسیاری موارد دیگر در دسترس هستند.به‌جای اینکه ساعت‌ها به دنبال چاپگر ایده‌آل خود بگردید، از فهرست زیر برای انتخاب سریع چاپگری که نیازهای شما را برآورده می‌کند،استفاده کنید.

 چندین متغیر حیاتی وجود دارد که باید هنگام تحقیق در مورد گزینه های چاپگر در نظر بگیرید.آنها به شرح زیر است:  

  • جوهر افشان در مقابل لیزر: HP چاپگرهای لیزری و جوهرافشان را تولید می کند.قطرات جوهر جوهر افشان توسط چاپگرها بر روی کاغذ پخش می شود، در حالی که جوهر پودری توسط چاپگرهای لیزری با استفاده از بار الکتریکی منتقل می شود.مهم ترین وجه تمایز این مدل ها قیمت و کیفیت آنهاست.
  • پرینترهای جوهرافشان قیمت کمتری دارند، اما کیفیت آنها به خوبی چاپگرهای لیزری نیست.با این حال، اگر هر ماه در حجم بالا چاپ می کنید، پرینترهای لیزری می توانند در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کنند.
  • اتصالات Wi-Fi و بلوتوث در برخی از چاپگرها موجود است که کار با آنها را ساده و مفید می کند.بسیاری از چاپگرها اتصالات سیمی را نیز ارائه می دهند که عموماً ایمن تر هستند.
  •  عملکرد: اگر می‌خواهید چاپگر شما کارهایی بیش از چاپ انجام دهد، گزینه‌های عملکرد آن را بررسی کنید.علاوه بر این، بسیاری از چاپگرها دارای قابلیت اسکن، کپی و سایر ویژگی‌ها هستند. 

چگونه تصمیماتمان را گرفتیم؟

ما بر اساس بسیاری از ویژگی ها، چاپگرهای HP را که در زیر ذکر شده است، با دقت انتخاب کردیم.اول و مهمتر از همه، ما آنها را بر اساس کاربرد مورد نظرشان طبقه بندی کردیم.سپس می توانید چاپگری را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.ما همچنین بررسی کردیم که همه انتخاب‌های ما توسط منابع معتبری مانند TechRadar، PCMag و Lifewire ارزیابی شده‌اند. به طور خلاصه، اگر به دنبال چاپگر HP هستید، می‌توانید آن را در اینجا پیدا کنید. 

 

1.پرینتر لیزری اچ پی HP LaserJet Pro M15w

پرینتر اچ پی مدل M15w, از سری M پرینترهای شرکت معروف و خوشنام HP است که به مانند پرینتر مدل M12W در رده پرینترهای تک کاره این شرکت قرار میگیرد. وزن کم (در حدود 4 کیلوگرم) و ابعاد جمع و جور این پرینتر آن را در زمره پرینترهای خانگی HP قرار داده است. پرینتر مدل M15w, توان کاری ماهانه ایی در حدود 8000 برگ را داراست و ظرفیت سینی ورودی کاغذ آن در حدود 150 برگ است که البته این طرفیت برای سینی خروجی آن به تعداد 100 برگ کاغذ A4 میباشد و همین امر باعث شده که اچ پی M15w گزینه مناسبی برای مصارف خانگی و کارهای اداری با حجم کاری پایین باشد.

تکنولوژی چاپ در پرینتر اچ پی M15w, لیزری است و نوع چاپ در آن به صورت تک رنگ یا همان سیاه و سفید است. پرینترهای لیزری سرعت چاپ مناسبی دارند ولی برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی مناسب نیستند. پرینتر M15w قادر است که در هر دقیقه 19 برگ را به صورت یک رو و با رزولوشنی معادل با 600*600 dpi به چاپ برساند که این کیفیت برای چاپ اسناد م مدارک قابل قبول میباشد. این پرینتر قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را ندارد و برای گرفتن چاپ دورو با آن باید به صورت دستی اقدام کنید.

قابلیت اتصال به صورت بیسیم یا همان WiFi را دارد و کاربر را از دردسرهای سیستم کابل کشی بی نیاز کرده است. البته در صورت فقدان مودم و اینترنت هم امکان پرینت گرفتن از اسناد با قابلیت WiFi Direct که در این پرینتر تعبیه شده است وجود دارد که تکنولوژی به روز و مفیدی در این پرینتر میباشد. البته در پشت دستگاه یک درگاه اتصال USB2.0 وجود دارد که برای وصل کردن پرینتر به کامپیوتر و هم چنین استفاده از فلش مموری میباشد. وجود  کلیدهای کنترلی کم و ساده بر روی بدنه پرینتر کاربری دستگاه را ساده تر کرده است.

نوع کارتریج در چاپگر اچ پی مدل M15w, از نوع HP 48A LaserJet Black Toner است و کارکرد آن نیز چیزی در حدود 1200 برگ است. البته یک کارتریج اولیه به صورت اورجینال در درون خود دستگاه موجود میباشد و کارتریج آن به صورت کشویی در دستگاه تعبیه شده است. قیمت مقرون به صرفه در کنار ابعاد کم و دیگر قابلیت های آن میتواند عاملی باشد که خریداران پرینتر را ترغیب به خرید پرینتر اچ پی مدل M15w کند.

2.پرینتر لیزری P2055D اچ پی

پرینتر اچ پی 2055DN پرینتری لیزری، تک رنگ و تک کاره ی قدرتمندی است که برای استفاده های با حجم بالا طراحی و ساخته شده است. این پرینتر سریع، می‌تواند خروجی های با کیفیت بالایی ارائه بدهد و پشتیبانی از کاغذ آن نیز بسیار عالیست. پرینتر لیزری اچ پی  2055DN با وجود ابعاد کوچک و رومیزی بودن، به شما این امکان را می دهد که از دو پورت شبکه و پورت USB برای انتقال اطلاعات استفاده کنید. این پرینتر به علت سرعت و دقت بالا و همچنین عمر و کارایی بیشتر در ادارات و مکان هایی که احتیاج به پرینت مقدار زیاد دارند استفاده می‌شود.

 

سینی ورودی این پرینتر از استاندارد 250 برگ پشتیبانی می‌کند، دارای Duplexer  داخلی است و می‌توانید یک سینی 500 برگی را نیز به آن اضافه کنید. یک سینی ورودی دیگر نیز بر روی این پرینتر وجود دارد که ظرفیت 50 برگ را ارائه می‌کند و از نوع Multipurpose با توانایی پشتیبانی از برگ‌های کاغذ متفاوت می‌باشد.

سرعت چاپ پرینتر HP LaserJet P2055DN در حالت حداکثر می تواند تا 35 برگ در هر دقیقه نیز برسد که برای یک چاپگر رومیزی مقداری بسیار ایده آل است. کیفیت چاپ این دستگاه 1200 DPI بوده و در مقایسه با دستگاه های چاپ مشابه بسیار مناسب است. به طوری که حتی اگر متن های خود را با فونت بسیار ریز نیز چاپ کنید، باز هم کیفیت متن چاپ شده شما را شگفت زده خواهد کرد. در چاپ متن این پرینتر کاملا قدرتمند است و بیشتر از نیمی از کلماتی که با فونت بسیار کوچک 5 چاپ کردیم کاملا خوانا بودند. این مدل چاپگر اچ پی دارای یک صفحه نمایش LCD است که در هر زمان از کار اطلاعات مهم و مورد نیازتان را در اختیار شما قرار می دهد

پرینتر P2055DN را می‌توانید برای چاپ حدود 2300 برگه استفاده کنید و تا مدت ها به شارژ آن نیاز پیدا نکنید. حافظه این پرینتر مقدار بالایی به خود اختصاص داده است که می‌تواند تا حد زیادی اطلاعات مورد نیازتان را در خود ذخیره کند.

پرینتر لیزری اچ پی HP LaserJet P2055DN به علت کیفیت ساخت بالا و سخت کاری فراوان طرفداران بسیاری دارد که در منازل و جاهایی که حجم کار بالایی دارد جوابگوی بسیار خوبی است.

3.پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw

پرینتر لیزری چندکاره LaserJet Pro MFP M130nw با ابعادی برابر با 482 × 398 ×387 میلی‌متر نیاز به فضای زیادی ندارد و می‌توان از آن به عنوان پرینتر رومیزی استفاده نمود. از طرف دیگر وزن محصول معادل 9.1 کیلوگرم است که خیلی سنگین نبوده و حمل آن ساده است. پرینتر M130nw از بدنه مرغوب و مقاومی ساخته شده که  محکم است و هم‌چنین رنگ دستگاه سفید بوده و دارای ظاهر جذاب و زیبایی می‌باشد. سینی ورودی کاغذ این چاپگر در قسمت پایین با ظرفیتی معادل 150 برگ، سینی خروجی آن در وسط پرینتر با ظرفیتی معادل 100 برگ قرار دارد و طبق معمول اسکنر آن در بالای دستگاه تعبیه شده است.
در سمت چپ این پرینتر صفحه نمایشی 2 خطی از نوع LCD به همراه کلیدهای تنظیمات دستگاه قرار گرفته است که اعمال تنظیمات مورد نظر از طریق کلیدها، روی صفحه نمایش با کیفیت بالایی قابل مشاهده می‌باشد.

دستگاه چاپگر  M130nw محصول شرکت اچ پی پرینتری لیزری از نوع چندکاره است که همان‌طور که گفته شد قادر است علاوه بر پرینت، عملیات اسکن و کپی را هم به خوبی انجام دهد. بنابراین و با توجه به ظرفیت سینی ورودی دستگاه، می‌توان از آن برای استفاده‌های شخصی وهم‌چنین استفاده در شرکت‌ها و دفاتر اداری کوچک مانند استفاده بین 3 تا 4 کامپیوتر بهره برد و برای کسب و کارهایی مناسب است که نیازی به چاپ تصاویر و اسناد رنگی ندارند و هم‌چنین فاقد فکس می‌باشد.
چاپ: پرینتر LaserJet Pro MFP M130nw اسناد را به صورت تک رنگ (سیاه وسفید)،  و با وضوح 600 × 600  dpi با کیفیت بالایی به چاپ می‌رساند. سرعت چاپ در این مدل در هر دقیقه 23 صفحه سیاه وسفید در سایز A4 است و سرعت چاپ اولین برگه پس از ارسال دستور پرینت برابر با 7 ثانیه می‌باشد. میزان مصرف ماهانه این پرینتر حدود 10000 برگ است. کارتریج مورد استقاده در این پرینتر مدل 17A که کارکرد آن تعداد 1600 برگ متن می‌باشد. ابعاد چاپ در این پرینتر معمولا A4 است اما امکان استفاده کاغذهایی با سایز A5,Envelopes(ISO DL,C5,B5),A6 B5JIS(JIS single and double) و انواع کاغذ شامل Paper (laser, plain, photo, rough, vellum), envelopes, labels, cardstock, postcards نیز وجود دارد. زبان چاپ این نوع پرینتر  PCLmS URF PWG بوده، قابلیت چاپ روی CD و چاپ دو رو را ندارد و صرفا به صورت دستی می‌توان این کار را انجام داد. هم‌چنین فاقد قابلیت تغذیه خودکار (ADF) است.

پرینتر لیزری چندکاره اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw دارای پورت شبکه Ethernet و درگاه Hi-Speed USB2.0 است. به این ترتیب با استفاده از درگاه شبکه می‌توان این دستگاه را بین چند کامپیوتر یا کاربر به اشتراک گذاشت. این دستگاه هم‌چنین دارای اتصال بی‌سیم بوده و همان‌طور که در بالا ذکر گردید، کاربران می‌توانند از طریق گوشی موبایل و تبلت  بدون هیچ نوع ارتباط کابلی، دستورات چاپی را به چاپگر ارسال نمایند.

این پرینتر با پردازنده 600 مگاهرتز دارای 128 مگابایت حافظه بوده که می‌تواند به واسطه آن اطلاعات را در خود ذخیره نماید.

4.پرینتر تک کاره لیزری P1102 اچ پی

پرینتر LaserJet P1102 پرینترتک کاره بوده و فاقد اسکنر است. بنابراین این مدل پرینتر برای کسب و کارهایی مناسب است که نیازی به چاپ تصاویر و اسناد رنگی ندارند. هم‌چنین اعمالی هم‌چون کپی و اسکن در الویتشان نیست. این پرینتر فایل‌ها را به صورت لیزری چاپ می‌کند به این صورت که هد دستگاه داغ می‌شود و به کاغذ می‌چسبد و نوشته ها را بوجود می‌آورد.

پرینتر P1102 اسناد را به صورت سیاه و سفید، بسیار شفاف و بدون لک با وضوح 600×600 DPI فارغ از این‌که سند مورد نظر متن باشد یا گرافیک، با بهترین کیفیت به چاپ می‌رساند. سرعت چاپ آن 18 صفحه در دقیقه است و از پردازنده‌ای به سرعت 268 مگابایت بهره می‌گیرد. زمان لازم برای بیرون آمدن اولین برگه‌ چاپ شده برابر با 98.5 ثانیه است. میزان مصرف استاندارد ماهانه‌ این پرینتر حدود 5000 صفحه بوده و حجم کار توصیه شده برای حفظ طول عمر دستگاه بین 250 تا 1000 صفحه در ماه است که در مقایسه با پرینترهای مشابه رقم مناسبی می‌باشد. سینی جلویی این پرینتر توانایی نگه‌داری 150 برگه را دارد و برای سینی خروجی، این عدد برابر با 125 صفحه است.
ابعاد چاپ در این پرینتر معمولا A4 است اما توانایی چاپ کاغذهای زیادی در انواع و اندازه‌های متفاوت ازجمله کاغذهایی با سایز A4-A5-A6-CS-DL-B5- ، پاکت نامه و کارت پستال توسط این دستگاه پشتیبانی می‌شود. انواع کاغذ قابل استفاده برای این پرینتر شامل؛ VELLUM- ROUGH- PHOTO- PLAIN- LASER- PAPER-لیبل- کارت پستال- کاغذ نامه است و هم‌چنین زبان چاپ دستگاه HOST BASED می‌باشد. چاپ دو طرفه به وسیله آن کمی ‎سخت است به طوری‌که باید به طور دستی صفحات را برگردانده و این کار کمی با دردسر همراه است. این پرینتر راه‌حل‌هایی جهت مدیریت پیشرفته امنیتی برای محیط چاپ فراهم می‌کند که با نیازهای متغیر نیز سازگار است.

همان‌طور که گفته شد این پرینتر ارتباط Wi-Fi و صفحه نمایش به عنوان رابط کاربری ندارد اما مجهز به درگاه USB2.0 بوده که می‌توان با استفاده از آن پرینتر را به کامپیوتر یا انواع لپ تاپ متصل و فایل‌ها را به این ترتیب انتقال داد. چنان‌چه مجهز بودن به Wi-Fi برای مصرف کننده اهمیت دارد، می‌توان مدل دیگری از این پرینتر با نام Laser Jet Pro P1102W را معرفی نمود که قابلیت اتصال Wi-Fi دارد.
سیستم عامل داخلی پرینتر P1102 بسیار ساده بوده و دکمه‌ها و کلیدهای زیادی ندارد، بنابراین به آسانی و بدون ایجاد شک و تردید در کاربر قابل استفاده است.

کارتریج این مدل پرینتر 85A  به وفور توسط فروشگاه‌های ماشین‌های اداری به فروش می‌رسد و هم‌چنین تعمیر و سرویس آن توسط اکثر تکنسین‌های تعمیر به سرعت انجام می‌شود. بنابراین پرینتر P1102 پرینتری اقتصادی محسوب می‌شود که نیاز شما را برای داشتن پرینتری کم حجم و مقرون بصرفه و در عین حال با کیفیت برطرف خواهد نمود.



5.پرینتر لیزری اچ پی مدل M404dn

مدل پرینتر لیزری اچ پی مدل M404dn از فناوری چاپ لیزری تک رنگ بهره می‌برد.سرعت چاپ در پرینترهای لیزری بسیار حائز اهمیت است؛ مدل HP LaserJet Pro M404dn Printer در هر دقیقه 40 برگ چاپ می‌کند ابعاد آن حدودا 381x 634 x 241 میلی‌متر میباشد که پرینتر مدل 404dn را برای انجام کارهای با حجم محدود تجاری و اداری و البته کارهای با حجم زیاد خانگی مناسب مینماید, و با توجه به ابعاد ان به راحتی بر روی میز کاری شما جا میشود

ظرفیت سینی پرینتر 404dn برای استفاده کاربران در حالت عادی 550 برگ میباشد اما برای کاربرانی که قصد انجام کارهای سنگین تر دارند میتوان از سینی 550 برگی 404dn که به صورت جداگانه تهیه و نصب میشود استفاده کرد با توجه به این مورد ظرفیت کاغذ اچ پی مدل 404dn قابلیت افزایش تا 900 برگ را دارد. البته مدل 404dn به سیستم WiFi مجهز نمیباشد که میتوانید از مدل های جایگزین آن استفاده کرد.

این چاپگر لیزری با حافظه 256 مگابایت، حداکثر توان چاپ ماهانه 80000 صفحه و پردازنده 1200 مگاهرتز از جمله پرینتر های لیزری تک رنگ با سرعت و کارکرد بالای شرکت اچ پی است. قیمت چاپگر 404dn که از تولیدات سال 2019 این شرکت می‌باشد در ابتدای صفحه درج شده است.

  • چاپگر 404dn اچ پی دارای قابلیت چاپ دورو است و این ویژگی باعث صرفه‌جویی در زمان و مصرف کاغذ می‌شود.
  • این چاپگر لیزری اچ پی دارای فناوری Auto On/Auto Off است؛ توسط این فناوری وقتی پرینتر در حال چاپ نیست، به حالت خواب می‌رود و بعد از ارسال دستور چاپ، روشن می‌شود تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

6.پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M428fdw

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M428fdw دارای کارایی فوق العاده بوده و از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

کارتریج مصرفی آن HP 58A توان چاپ 3000 صفحه کاغذ را در اختیار کاربر قرار می دهد. برای چاپ مطالب و تصاویر اچ پی قابلیت سازگاری با کاغذ هایی از جنس Paper  envelopes، transparencies، labels، postcards را برای این پرینتر در نظر داشته است. پرینتر لیزری چند کاره HP مدل M428fdw از اتصالات شبکه بی سیم Wi-Fi، پورت اترنت و USB 2.0 برای بر قراری ارتباط استفاده می کند. این پریننر از یک صفحه LCD لمسی بهره می برد که به انجام آسان تر امور چاپ، اسکن، کپی و فکس کمک می کند.

سایز کاغذ قابل استفاده در این دستگاه A4; A5; A6; B5 میباشد و هم چنین ظرفیت سینی ورودی کاغذ برای آن به تعداد 100 برگ است , البته در صورت نیاز میتوانید به صورت اختیاری کاست مربوط به سینی دوم را بر روی دستگاه نصب نمایید که ظرفیتی برابر با 250 برگ کاغذ معمولی را دارد .

اسکنر آن از نوع تخت Flat and ADF میباشد و رزولوشن اپتیکال اسکنر آن 1200*1200 dpi است و قادر است که در هر دقیقه تا 29 برگ کاغذ A4 را اسکن کند . حداکثر تعداد کپی متوالی که میتوان با چاپگر مدل M428dw گرفت 999 برگ است و رزولوشن کپی آن 1200dpi است . در هر دقیقه تعداد 38 برگ را میتوانید با این پرینتر کپی بگیرید . لازم به ذکر است که امکان فکس با این دستگاه وجود ندارد , البته قابلیت کار با اپلیکیشن های HP Smart App; ; Google Cloud Print™; HP ePrint از دیگر نقاط قوت این پرینتر است .

7.پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M227fdw

  • پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M227fdw توسط شرکت اچ پی با فناوری لیزری به صورت تک رنگ، برای مصارف خانگی و اداری با حجم کاری متوسط مناسب خواهد بود.این پرینتر لیزری قابلیت فکس، اسکن و کپی را دارد و برای چاپ متون بسیار ایده آل است.با این قبلیت های چهارگانه سرعت امور چاپی خود را افزایش دهید.در ادامه به بررسی تخصصی این محصول خواهیم پرداخت.

 مشخصات فنی

  • سرعت در پرینتر اچ پی M227fdw برابر با 30 برگ در دقیقه است که با این سرعت اسناد را با رزولوشن 1200×1200 dpi ارائه میدهد.این پرینتر با ابعاد (WXDXH) 404x406x312 میلیمتر و وزن 9 کیلوگرم به راحتی بر روی میز شما قرار میگیرد.به طور میانگین قابلیت حدود 30000 صفحه را در یک ماه دارد که شرکت اچ پی جهت عملکرد بهتر آن بین 250 تا 2500 صفحه را در ماه پیشنهاد کرده است.ظرفیت سینی کاغذ آن حداکثر 250 برگ و ظرفیت خروجی حداکثر 150 برگ را پشتیبانی میکند که برای این چاپگر کافی به نظر می آید.همچنین فید آن قابلیت ذخیره 35 برگ را به صورت همزمان دارد.
  • این چاپگر چند کاره از مزایای بسیاری برخوردار بوده، این موضوع موجب فروش بالای آن در بازار شده است.یکی از مزیت های آن قابلیت اتصال به wifi است که به راحتی در هر مکانی از راه دور فایل های خود را جهت پرینت به دستگاه ارسال میکنید.علاوه بر آن قابلیت های AirPrint ، HP ePrint و Google Cloud Print جهت کار کردن با تبلت و گوشی های هوشمند را ممکن کرده است.این پرینتر hp دارای یک نمایشگر رنگی 2.7 اینچی جهت نمایش و تنظیم عملیات بوده و پورت های اتصال نظیر USB 2.0 ، Ethernet جهت اتصال به دیگر دستگاه ها تعبیه شده است.با قبلیت چاپ دورو خودکار در هزینه ها و زمان شما صرفه جویی خواهد شد.از لحاظ سخت افزاری دارای حافظه داخلی 256 مگابایتی و پردازنده 233 مگاهرتزی است.

8.پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M479fnw

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M479fnw از پرینترهای چندکاره شرکت اچ پی است که با مبتنی بر چاپ لیزری چهار کاربرد مختلف را به صورت همزمان اعم از پرینت، کپی، اسکن و فکس را ارائه میدهد؛مختص چاپ رنگی و سیاه سفید اسناد و مدارک طراحی و تولید شده؛ اما برای چاپ عکس مناسب نیست. تمامی این ویژگی ها در کنار هم که آن را به یک غول همه فن حریف در اداره و خانه تبدیل کرده است. در ادامه‌ به بررسی تخصصی این محصول خواهیم پرداخت.

  • حافظه ی این چاپگر 512 مگابایت و پردازنده ی آن 1200 مگاهرتز است . سایز کاغذ این پرینتر A4 ، A5 ، A6 ، و B5 می باشد . توان کار ماهانه ی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M479fnw تعداد 50000 برگ تعیین شده اما توصیه شده است که 100 تا 1000 برگ از آن استفاده کنید . ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر 250 برگ می باشد . رزولوشن چاپ این دستگاه 600*600 dpi است و همچنین این پرینتر از صفحه نمایش بهره می برد .

  • پرینتر چندکاره لیزری اچ پی M479fnw وزنی در حدود 22.6 kg دارد. این دستگاه همچنین ابعاد مناسبی دارد و فضای کمی را در محیط اشغال میکند ، به راحتی بر روی میز قرار میگیرد به همین دلیل برای ادارات با فضای کم و حجم کاری بالا پرینتری مناسب است .

  • کارتریج تونرهای لیزری دارای چند رنگ می باشند که به دلیل رنگی بودن ، این پرینتر به کارتریج تونرهای مشکی ، آبی ، زرد ، قرمز نیاز دارد . کارتریج های لیزری برند اچ پی دیگر جوهر ندارند و از پودر تونر تشکیل شده اند .کارتریج تونری که این پرینتر پشتیبانی می کند از نوع HP 415A است که ظرفیت چاپ این کارتریج در حدود 2400 برگ مشکی و 2100 برگ رنگی است اما باید به این نکته توجه داشته باشید که کارتریج نصب شده بر روی پرینتری که تازه خریداری شده از نوع استارتر است و ظرفیت چاپ کارتریج تونر استارتر کمتر می باشد 

9.پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M26nw

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M26nw با تکنولوژی چاپ لیزری و تک‌رنگ، برای مصارف اداری و خانگی مناسب است.پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M26nw قابلیت پرینت، اسکن و کپی از مدارک و اسناد شما را دارد. پرینترهای لیزری برای چاپ اسناد مناسب هستند و در کنار کیفیت عالی چاپ متون، سرعت خوبی هم دارند.

  • سینی کاغذ این پرینتر تا 150 برگ ظرفیت دارد و می‌تواند تا 18 برگ در دقیقه پرینت بگیرد.
  •  تونر m26nw از نوع hp 79a میباشد و کارکرد کارتریج مشکی آن حدود 1000 برگ میباشد
  • اتصال در پرینتر M26nw صرفا از طریق کابل انجام نمی‌شود و شما می توانید فایل ها را هم از طریق کابل USB یا LAN و هم از طریق شبکه بیسیم (WiFi) چاپ کنید. این پرینتر چند‌کاره دارای تکنولوژی خاموش‌شدن خودکار برای صرفه‌جویی در انرژی است، یعنی هنگامی که شما در حال کارکردن با دستگاه نیستید، پرينتر اچ پی 26nw به‌طور خودکار خاموش و هنگام پرینت‌گرفتن و یا ارسال فایلی از کامپیوتر روشن می‌شود و شروع به کار می‌کند.

دسته‌بندی پرینتر ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت